پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

۴۶ درصد جمعیت استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی

  • کد خبر: ۱۴۷۳۷
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
۴۶ درصد جمعیت استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی
مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: تامین اجتماعی خراسان رضوی در مجموع ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر معادل ۴۶ درصد جمعیت این استان زیرپوشش تامین اجتماعی است.
به گزارش شهرآرا نیوز، سید محسن نظام خیرآبادی افزود: این استان افزون بر ۹۰۰ هزار نفر بیمه شده اصلی، ۲۲۰ هزار نفر مستمری‌بگیر دارد.
وی ادامه داد: مردم نسبت به اخاذی و کلاهبرداری برخی که با عنوان بیمه تامین اجتماعی برای ارائه خدمات تماس می‌گیرند، آگاه و هوشیار باشند.
نظام اذعان داشت: برخی اشخاص حقیقی و حقوقی از نام و عنوان سازمان تامین‌اجتماعی سوء استفاده کرده و با عناوین مختلف برای ارائه خدماتی مانند کارت بیمه طلایی، کارت هوشمند درمان و کارت تکمیلی درمان تماس می‌گیرند.
وی ادامه داد: این در حالی است که تمام اخبار و اعلان‌های رسمی و اطلاع رسانی‌های لازم در زمینه خدمات، حمایت‌ها، قوانین، مقررات و ضوابط سازمان تامین اجتماعی از طریق مبادی رسمی این سازمان قابل استناد می‌باشد و این سازمان به صورت تبلیغاتی و به شیوه اشخاص یاد شده برای ارائه خدمات با مردم تماس نمی‌گیرد.
وی گفت: تمام خدمات بیمه‌ای این سازمان از طریق شعب و کارگزاری‌های بیمه تامین‌اجتماعی انجام می‌شود و با سوء استفاده‌کنندگان از نام این سازمان از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.
مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی افزود: هم اکنون ۲۷ شعبه و ۱۷ کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در استان خراسان رضوی فعال است که هفت شعبه و هفت کارگزاری از این تعداد در مشهد قرار دارد.
وی ادامه داد: تامین اجتماعی خراسان رضوی افزون بر ۹۰۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۲۲۰ هزار نفر مستمری‌بگیر دارد و در مجموع ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر معادل ۴۶ درصد جمعیت این استان زیرپوشش تامین اجتماعی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->